fredag 31. desember 2010

Nytt år–ny blogg

Nå avslutter jeg “Hagen vår 2010” – og sier takk for besøket til faste lesere og til dere som tilfeldigvis har havnet innom bloggen ei eller flere ganger!

Det er mye morsomt både med hage og blogg – og nettet gjør at vi får kontakt med andre som har samme interesse! For noen år siden var jeg på jakt etter ‘Bianca’, en type jordskokk som rekker å blomstre hos oss, og fikk napp på nettet – med knoller tilsendt i posten. Stor stas! Ei stund etterpå fortalte jeg en nabo om hendelsen, og svaret hans var ganske som følger: “Vel, du kunne jo bare kommet over veien til meg – jeg har rikelig bak løa!” ;-)
I dag var det (nesten motsatt), en annen nabo, ja, vi kaller det nabo sjøl om det er på motsatt side av elva, – vel, hun fortalte at hun hadde vært på jakt etter elefantgrass uten særlig suksess. Etter et søk på nettet hadde hun imidlertid funnet bilder av den – fra hagen vår! (Jada, sjølsagt skal hun få overta et par småtuster – de er store nok til å deles de jeg har!)

Slik kan vi dele av det vi har – og delt glede er dobbel glede! – Jeg har ikke tenkt å slutte med å blogge, men jeg starter opp en ny blogg, som uoriginalt nok blir hetende “Hagen vår 2011”. For dere som har notert dere adressen på denne bloggen vil det bare si at dere må endre et tall i url-en. Eller klikke på denne lenken: “Hagen vår 2011” eller bildet.

2011-04-22 Hagen (4) banner

Velkommen til å følge oss gjennom 2011 også, men, jeg blir nødt til å si at med en halvtannetåring i familien blir det nok mindre både av hagearbeid – og hageblogging! Og siden det er fjerde år jeg skal hageblogge, vil det garantert bli gjentakelser – men noe nytt kan jeg også love! :-)

Takk for i år – og velkommen innom i 2011.
Hilsen Knut Olav

1 kommentar:

  1. "Liker" veldig godt:) Gleder oss til å følge bloggen din dette året også:)

    SvarSlett