søndag 25. juli 2010

Bloggtørke

Jeg vet jeg har noen trofaste lesere, og jeg vil benytte anledningen til å beklage at det har blitt lite blogging på meg i sommer. – Det har noen grunner.

I slutten av september i fjor ble jeg pappa til lille Karen, som blir 10 måneder den 29. juli. Ei herlig, deilig lita jente som nettopp har fått sin første tann, som jobber og beveger seg hele tida, og som så absolutt vet hvordan hun vil ha det!
I tillegg har jeg malt hus i sommer! Det trengtes – og det tok lang tid. – Huset er stort og høyt – og vi bestemte oss rett og slett for å male hele huset (to strøk!)
2010-06-30 Huset klart for maling (1)

2010-06-30 Huset klart for maling (4)

Det vil si: Vi bestemte oss for at jeg skulle male hele huset – og min kjære passe minsten. Fair enough, ettersom jeg har vært heime i permisjon i hele vinter…

2010-07-09 Nymalt hus (1)

Heldigvis fikk jeg leid lift noen dager! Det ser kanskje ikke så høyt ut på bildet – men det ER høyt når man skal nå toppen!

2010-07-09 Nymalt hus (4)

Men det er jo ganske motiverende å holde på også da, for resultatet blir jo bra!

2010-07-09 Nymalt hus (7)

Det har imidlertid resultert i at det har blitt minimalt med hagearbeid i sommer… – I grunnen bare det aller mest nødvendige (og snaut nok det). Når jeg har hatt fri fra malinga har jeg i grunnen hatt mer lyst til å være sammen med mine to kjære enn å gå ut og luke!

Meeeen, nå er jeg (ikke helt, men nesten) ferdig med å male! (Har bare litt igjen på andrestrøket på vestveggen – siste bildet her). Så nå blir det kanskje noen fotorunder i hagen – og litt blogging.

Knut Olav

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar